14 februari 2006

Genept waar je bij staat

Nog even over de oranje roos in mijn vorige post - het was ontzettend onschuldig natuurlijk, die beeldmanipulatie van mij. Ik heb alleen maar een beetje geschoven met de levels van Brightness/Contrast (Tack, Kees!).

Het is al helemaal onschuldig als je het vergelijkt met wat er in de portfolio op deze site te zien valt. Flink op 'before' klikken om de verschillen te zien. Alle rimpels gladgestreken en alle vlekjes weggewerkt. Complete benen in een andere houding gelegd.

Op zich natuurlijk wel leuk dat het kan, technisch gezien, bedoel ik dan (over wat het met het beeld doet van hoe wij mensen denken dat we eruit moeten zien, zal ik het maar niet hebben). Zo goed fotoshoppen kan ik dus nog niet, nog láng niet ... en die ambitie heb ik ook niet trouwens. Ben al blij dat ik een tekst in een foto weet te prutsen en daarna ook nog in staat ben het lettertype en de kleur e.d. te veranderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten