21 februari 2006

Zonnetje

6 opmerkingen:

  1. Oooooooooooooooooooooo! Mooi, man! Ziet er wel errug vriezig uit. Heb je zin in een elfstedentoch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha. Nee, hoor. Wel in zon. Met de kou heb ik het wel gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heb ik nu in de gaten hoe ik een comment geplaatst krijg. Gisteren had ik het hele spul ingetikt, maar kreeg de boel maar niet geplaatst. Ongetwijfeld deed ik iets fout, maar wat? Geen idee. Doe het nu anonymous en verrek... het gaat. Enfin, de zon is prachtig. Heel mooi met die zwarte achtergrond! Daaaaaag snoes, zie je vanavond. Kusjes van Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu doe ik nog een comment, gewoon om te kijken hoe het ook anders kan. Ben benieuwd of dit ook lukt. Zo ja, dan weet ik wat ik gisteren verkeerd deed. Zal het dus noooooit meer verkeerd doen hoor! XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahaaaaaaaaaaa! Nu weet ik het hoor! Doeiiiiiiiiii. K+K van K

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel! Mooi dat het uiteindelijk toch gelukt is een reactie te posten!!!

    :-x

    BeantwoordenVerwijderen