29 augustus 2006

Geüpgraded

Ik heb zonet geüpgraded naar de nieuwe blogger beta. Een beetje eng, het is tenslotte een beta-versie en dan weet je maar nooit wat voor bugs er nog in zitten ... aan de andere kant, vroeg of laat moet ik er waarschijnlijk toch aan om een beetje mee te gaan in de ontwikkelingen. Het duurde uren voordat ik de bevestiging kreeg dat de blog was omgezet, maar toen kreeg ik er dan ook tegelijk vijf!

Veel dingen zien er redelijk hetzelfde uit, maar van pure opwinding heb ik toch dit postje zonet eerst op de verkeerde blog gepubliceerd ... Met het uitproberen van de nieuwe template wacht ik dan ook nog maar even :-) Ik heb begrepen dat je dan niet zoveel in html hoeft te doen, maar gewoon kunt klikken en slepen. Klinkt wel goed, al had ik net dat html een beetje in de smiezen ... :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten