29 oktober 2006

Prutsen

Ik heb de halve avond zitten prutsen met blogger ... Omdat ik het toch mooier vind om kadertjes om de foto's te hebben, heb ik het weer zo ingesteld dat die zichtbaar zijn. Maar dat betekent dat er ook een kader om de header staat. Op zich prima.

Maar ... aanvankelijk was er onder die foto een witte regel zichtbaar in Firefox. Door echter de instellingen te veranderen, zit het kader er nu strak om.

#header {
margin: 5px;
height:190px;
border: 1px solid #333333;
text-align: center;
color:#940f04;

De 190 px komen ook in de broncode van de pagina terug als de hoogte van de afbeelding, dus perfect opgelost, zou je denken.

Maar nee, dus. Als ik de pagina met Explorer bekijk, maakt het niet uit wat ik doe. Onder de foto is en blijft een lelijke witte rand zichtbaar. HELP!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten