09 januari 2007

Collage

 

En ziet deze collage er niet vreselijk profi uit?!?

7 opmerkingen:

  1. Dit is vreeslijk Profi. Mooi! De vorige foto is ook mooi! Goed hè trouwens... Ik leave zomaar een comment! Elk nadeel hep s'n foordeel netullik! De server van Gr. Centr. ligt eruit en onze mailaccounts gaan via die server. Errug vervelend, maar ik kan nu dus wel mooi ff je blog bekijken!!!!!! Jippieayee!!!!!
    XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je ff kunt kijken is inderdaad errug leuk, maar ik vind het nóg leuker dat je ook ff comment :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zit je er me je neusje bovenop of zo? Zo snel je reageert. Of ben je weer met wat leuks bezig om erop te zetten? Ik ga zo eerst even roken. Lekker! Doegies!
    Knusjes van Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja zeg! Dat onderstaand wachtwoord intikken gaat ook niet helemaal zoals het hoort! Wat een tttttoestand! Hij accepteerde het wachtwoord niet! Bij opnieuw proberen wel, en huup, huup.... staat het er 2 keer op!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nu dus weer niet! Ik heb het van der Heijden Computervirus. Ik zag ECHT net 2 keer hiernaast een berichtje staan! Tsssssssssssssssss......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat raar, nou die tweede heb ik lekker weggehaald, hoor.

    En nee, ik zit er niet bovenop, maar krijg een mailtje als iemand een comment plaatst. Sluw, hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. b elsa said...
    Ik hoop dat dit bericht ontvangen wordt.Jouw blog is een lust voor het oog,dus is het zaak dat je er mee door gaat!!!!!
    Dan blijft het genieten.
    Knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen