05 februari 2009

Spelen met licht

Van mijn internetprovider had ik de mogelijkheid gekregen om gratis een fotoboekje te maken. Dat was natuurlijk een leuk aanbod, maar wat nog leuker was dat ik daardoor allerlei fotomappen ben gaan doorspitten. Het grappige is dat je (ik, dus) na een tijdje toch anders naar je foto's kijkt dan wanneer ze net zijn gemaakt.

(Het lijkt eigenlijk wel een beetje op vertalen - als ik een tekst een tijdje laat 'liggen' zie ik ook andere dingen dan wanneer ik hem net heb ingetypt.)

Deze selectie is uiteindelijk in het boekje beland dat ik Spelen met licht heb genoemd - het is een wat in het Zweeds zo mooi heet salig blandning (letterlijk een zalige mengeling - maar misschien zou je ook kunnen spreken van een ratjetoe) van wat ik de afgelopen twee-drie jaar heb gezien. En mooi vond. Uiteraard :-)

Een enkele foto heeft ook op de blog gestaan, maar andere zijn 'nieuw'...

Enjoy!

3 opmerkingen:

  1. Een mooie foto serie met foto's Elina! Een plezier om naar te kijken!

    Groeten,
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zwaar onder de impressie. Prachtige portfolio. Zitten mooie kaarten tussen! ;-) Ik zal je aanprijzen als webfotograaf van ons nieuwe tokootje.

    BeantwoordenVerwijderen