05 februari 2006

Dat eerste berichtje ...

Nou, dat was nog een hele operatie! Ik geloof dat ik wel vijf keer heb geprobeerd die eerste post geplaatst te krijgen voordat hij er ook daadwerkelijk op stond. Maar ja, ik moest zo nodig reageren op Kärleksört en om dat te kunnen doen, moest ik me inloggen. Ach, en toen leek de stap naar zelf een blog maken niet zo groot. Dat viel dus een klein beetje tegen ...

Ondertussen is het ook allang bedtijd geweest (what's new), maar nu maken een paar minuutjes meer of minder ook niet meer uit. Tenzij deze post er ook alle tijd voor neemt, want dan worden het er wat meer. Dat zou ook niet voor het eerst zijn :-)

Wel leuk om te merken dat zo'n linkje in elk geval heel makkelijk te maken valt!

1 opmerking:

  1. Moi Lientje,

    Gave blog, mooie plaatjes! Zo hoeven we nooit meer te bellen of bij elkaar op bezoek te gaan en weten we toch alles van elkaar!
    Kram,

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen