04 oktober 2017

Alleen vandaag



Alleen vandaag

Gedragen door mijn handen
Vind ik mijn weg,
Diepere lagen, grotere stiltes,
Leegtes die vol zijn, en rijk.

Terwijl verglijdende tijd vervaagt,
Dijt ruimte uit, valt afstand weg.
In het moment
Is er inzicht, kan ik begrijpen.

Voorbij woorden verbonden.
Ben ik deel van iets groters,
Eén met,
En meer dan ooit mezelf.

Gedragen door mijn handen,
Elke dag een keuze.
Elke dag de keuze
Alleen vandaag. Toon ik dankbaarheid.


Reiki voor mij - Alleen vandaag
Geschreven september 2017

Op de foto uitzicht op de Storebaelt, Denemarken


2 opmerkingen:

  1. Lieve Elina,
    Ik hoorde dit weekend het woordelijk van jou en nu terwijl ik het lees komt het nog eens zo direct en ingetogen weer bij mij binnen.
    De foto vind ik er zo duidelijk bij passen!
    Heel mooi!
    Liefs Elsa

    BeantwoordenVerwijderen