02 juni 2006

Deckarmamman

Gisteravond even op en neer naar Amsterdam geweest voor een feestje van Ambo|Anthos, die vierden dat ze tien jaar literaire thrillers uitgeven.

De belangrijkste reden om te gaan was dat Camilla Läckberg er zou zijn, die ik graag een keer live wilde ontmoeten.

De avond begon met een podiumprogramma waarin diverse auteurs uit het fonds van A|A aan het woord kwamen. Daarna was er gelegenheid om te dansen - al heb ik dat niemand zien doen - en te kletsen.

Ik ben meteen op Camilla afgestapt toen het officiële programma over was, zodat ik haar niet zou 'missen' voordat ik weer weg moest. En het was een leuke ontmoeting! De muziek was erg luid, maar misschien ook dat ik een beetje doof ben, want hoe vaak ik niet gezegd heb 'vad sa du?' ...

De 2 schrijvers die Nicci French vormen waren er ook - ik heb me voorgenomen daar maar eens iets van te gaan lezen, niet alleen omdat hun boeken spannend schijnen te zijn, maar ik vind het ook wel interessant met een auteursduo.

Ik kreeg na afloop nog een cadeautas met een paar boeken - een erg leuke verrassing! Dit soort feestjes zou ik vaker moeten bezoeken :-)

Met de laatste trein terug en die had 20 minuten vertraging, dus opstaan vanochtend was niet zo makkelijk :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten