12 september 2006

Geüpgraded 2

Oké, ik heb de dappere schoenen aangetrokken en deze blog ook helemaal omgezet, d.w.z. de layoutfunctie gekozen in plaats van de 'oude' template. Het ging als een tierelier en ik vind mijn drop-down menuutje voor het archief erg mooi :-)

Als ik wil kan ik nog wel in html werken, want die functie is ondertussen ook in werking, maar het hóéft dus niet meer ... waarschijnlijk is mijn toch al minieme kennis van html dus in no-time gereduceerd tot nul. Het zij zo ...

3 opmerkingen:

  1. En dat betekent voor gewone mensen..... ?????????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, die vorige opmerking was van mij, maar hij pakt mijn google identiteit niet, vandaar dat ik hem maar lekker anoniem heb gepost!

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hm. Curieus. Je zou wel moeten kunnen inloggen, maar ja, anders is dat kennelijk iets wat het voor gewone mensen betekent: ze moeten anoniem posten :-) Je kunt overigens ook 'other' gebruiken, dan kun je gewoon je naam invullen.

    Maar ik kan nu bijv. links toevoegen zonder naar die template te gaan en zo'n code in te typen. Ook de kleuren kan ik heel makkelijk veranderen, of de volgorde van de items in de kantlijn ...

    BeantwoordenVerwijderen