14 september 2006

Wat heb ik gedaan ...

Dit is dus niet voor gewone mensen :-)

Eigenlijk was ik op zoek naar hoe je een link in een nieuw venster kunt openen. Niet handmatig, maar automatisch. Wel iets gevonden, maar niets over hoe dat bij een betablog moet.

Wel vond ik iets anders. Ik wil namelijk al een hele tijd een fotootje in de kop plaatsen.

Het was relatief simpel - toen ik eenmaal wist hoe. Eerst een extra page element toegevoegd aan de bovenkant; daarvoor heb ik in de html-template (met expand widgets) iets veranderd van 1 naar 2 en iets van no naar yes, maar ik weet niet meer zeker wat ... Waarschijnlijk in de div id='header-wrapper'.

Ja dus, want ik heb de site teruggevonden waar het op stond.

Vervolgens in het extra page element een foto geplaatst, toen het page element waarin de kop en subtekst staan eruit gegooid en voilà! Het oorspronkelijke kadertje stond niet helemaal evenwichtig om de foto, dus ik heb de kadertjes vervolgens dezelfde kleur als de achtergrond gegeven ...

En passant vond ik ook nog een site over hoe je search engines je site kunt laten vinden ... straks even met de Reikipagina proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten