10 oktober 2006

Een doosje chocola

Soms zijn er van die periodes dat ik word platgebeld door bedrijven die me advertenties, goedkope stroom en ik weet niet wat nog meer willen verkopen. Soms hebben ze namen die verdacht veel lijken op iets anders, zodat ik niet altijd precies weet wie ik aan de lijn heb. Maar ik heb geleerd door te vragen ... Standaard roep ik vrijwel altijd 'Geen belangstelling', ongeacht hun aanbod.

Maar er zijn uitzonderingen. Een proefabonnement op de Grasduinen dat een goede vriendin met bonnetjes bij elkaar had gespaard, beviel eigenlijk wel. Al was het maar om de plaatjes ... dus toen zij belden om me een jaarabonnement te verkopen, dacht ik, ach waarom niet, leuk cadeautje voor mezelf.

En gisteren viel de eerste op de mat. Laat die nou onder andere over kraanvogels en Horborgasjön gaan ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten