15 oktober 2007

Grolloo

In eerste instantie rijden we zonder een parkeerplaats te kunnen vinden om een stuk van de boswachterij heen. Niet dat dat iets uitmaakt, de omgeving is hier prachtig. Maar eigenlijk willen we wandelen, of liever gezegd, de herfstkleuren op de foto zetten.


En daar is het een prachtige dag voor! Een heerlijk zonnetje, een lekkere temperatuur. We zijn niet de enigen die daarvan genieten. De andere wandelaars die we tegenkomen, groeten vriendelijk.


Met mijn rug tegen een boom en mijn gezicht naar de zon gewend, luister ik naar de stilte. Alleen heel in de verte is wat geruis van auto's te horen. Het is zo ontspannend dat ik me ertoe moet zetten verder te lopen en niet even een tukje te doen. Maar algauw geniet ik weer - wakker en wel - van de herfstpracht.


1 opmerking:

  1. het was prachtig!
    en de foto's zijn ook prachtig!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen