31 maart 2008

Voorjaarsgevoel


Het is weer zomertijd. Ik ben er persoonlijk niet zo'n fan van. Vooral het verschuiven van mijn dagelijkse ritme vind ik lastig. Maar gisteravond was ik zowaar al vóór mijn normale winterse bedtijd - op de zomerklok! - moe. Meteen naar bed gegaan in de hoop dat ik vanochtend ook eerder wakker zou worden en dus ook op tijd zou kunnen opstaan.

En ja hoor. Vanochtend werd ik om 7 uur wakker. Zomaar, uit mezelf. Maar omdat dat voor mijn doen wel heel erg vroeg is, draaide ik me nog maar een keertje om. Dat had ik beter niet kunnen doen… Het gevolg was dat ik me gigaversliep en de hele dag halfmoe ben geweest. En omdat vandaag zo'n dag was waarop ineens van alles moest gebeuren, zit ik nu vrolijk om middernacht nog te bloggen :-)

Dus hoe het morgen met het opstaan wil, is nog maar zeer de vraag...


Zomertijd heeft wel één groot voordeel: het is 's avonds langer licht.

En vanavond was er mooi licht! Voorjaarslicht. Met bijbehorende voorjaarstemperatuur. Tegen zevenen ben ik even een luchtje gaan scheppen en het was zó heerlijk buiten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten